  • Data: 2003-10-09 07:54:52
    Temat: Re: mom et odliczenia VAT - telekomunikacja
    Od: pito<p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pięknego dnia Wed, 8 Oct 2003 18:24:21 +0000 (UTC),
    > pito zakodował:

    > A skąd masz takie rewelacje? Od kiedy i na jakiej podstawie data
    > zapłaty ma jakiekolwiek znaczenie?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    > GG 2122; ICQ#: 64457775
    > e-mail Rot13 coded

    nie wiem czy ta ksiazka jest dobra ale pisza ze bardzo ABC small
    bisnesu, autor powoluje sie na rozporz.MF par.42 ust.4 z dnia
    22.12.1999 r., na takim stanowisku jakie pisalem stoi MF i wiem o tym
    z US od ludzi ktorzy parcuje kilka ladnych lat w urzedzie.NAtomiast
    niejednokrotnie NSA zarzucajac MF wykroczenie poza zakres
    upowaznien ustawowych wydawal wyroki w ktorych pozwalal na
    rozliczenie takiej faktury na zwyklych zasadach.rob jak chcesz, ja robie
    tak. A najlpeiej jest placic rachunkji w tym samym miesiacu co faktura,
    uniknie sie tego typu watpliowsci

    -> http://usenet.pomocprawna.info