  • Data: 2005-12-03 18:00:23
    Temat: Re: mieszkanie a DG
    Od: Mario <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin napisał(a):

    > ...gdzieś obilo mi się o uszy, że inne są oplaty
    > za energię elektryczną dla firm inny dla osób prywatnych. Czy to prawda?
    To zależy od umowy zawartej z zakładem energetycznym. Przeczytaj swoją,
    czy zakład coś zastrzegał, Ale raczej nie
    > Czy muszę zatem mątować osobny licznik. Dzaielalność prowadziłbym w
    > jednym pokoju.
    j.w.
    > Czy muszę zglosić też ten fakt do Spółdzielni (podobno za te
    > powierzchnię będzie inna oplata).
    prawda. podatek od nieruchomości jest wyższy. pozostałe opłaty raczej
    nie, ale statut spółdzielni też warto przeczytać.
    > Jak z pozostałymi mediami np. telefon, internet itp. ?
    w koszty, w przypadku telefonu billingi będą potrzebne do szczegółowego
    rozliczenia rozmów "firmowych"
    > A może wystarczy podpisać umowę z samym sobą na wynajem albo jakoś
    > inaczej zalatwić tę sprawę.
    niestety - sam sobie uslug swiadczyć nie możeż - jest na to artykuł -
    kiedyś dość ważna sprawa z rolnikami w tym temacie była.