  • Data: 2003-07-24 10:09:27
    Temat: Re: mąż a rozdzielność majątkowa w DG żony
    Od: "jola" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ... przepraszam ale nie zrozumiałam.

    > I juz ?
    >
    > mysle, ze to ne wystarczy...

    ... interpretuję to w ten sposób, że
    jeżeli małżonkowie nie prowadzą wspólnego
    gospodarstwa domowego (różne adresy zameldowania)
    nie mogą być 'zaliczeni" ...jako współwłaściciele,
    współprowadzący DG.
    Jeżeli to co napisałam jest zgodne z prawem (a tego nie wiem -
    na 100%)
    to idea jest następująca :

    1) kontrola, żona w sklepie, sprzedaje, _ wynik:
    nie jest pracownikiem... jest współpracownikiem.
    (składka dla pracownika liczona od minimum ~~ 400zł.)
    (składka dla współpracownika ~~ 650 zł.)

    2) kontrola, żona w sklepie, sprzedaje,_ wynik:
    JEST pracownikiem ... a nie współpracownikiem
    (składka za 1/2 etatu ~~ 200zł.)

    W pierwszym i drugim przypadku ... kosztu uzyskania
    odliczyć nie można , ale składki płaci się mniejsze.