    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: mam problem z zeznaniem (pit)
    Date: 26 Jan 2004 23:03:13 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@host-ip74-219.crowley.pl

    Użytkownik Ag@a w...@g...pl.SPAM ...

    > Witam serdecznie.
    > Miesiąc temu (w 2003) wyszlam za mąż. Do zakladu pracy zglosilam
    > zmiane zanwiska i stanu cywilnego, ale Pit 11 ktory wlasnie otrzymalam
    > jest na panienskie nazwisko.

    Nic nie szkodzi, w sumie najważniejszy jest NIP.

    > Dowodu jeszcze nie wyrobilam.

    Do roboty :)

    > 1 pyt. Czy moge wypelnic pit37 nie uwzgledniajac zmiany stanu
    > cywilnego?

    Nie możesz, w PIT-37 wpisz aktualne dane, a razem z PIT (chociaż powinnaś
    to zrobić w ciągu 30 dni od zmian) złóż NIP-3 (nie prowadzisz DG?) i tam
    podaj aktualne dane. Najlepiej miej już wtedy nowy dowód - wszystkie zmiany
    podasz na raz.

    > 2 pyt. dot. ulgi remontowej: chcialabym odliczyc sobie okna
    > i ich wymiane. Czy moze mi ktos podpowiedziec jaki pit mam wypełnić?

    PIT-D

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"