  • Data: 2004-01-27 00:30:33
    Temat: Re: mam problem z zeznaniem (pit)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Ag,

    > Dziekuje za odp. juz raz pomogl mi Pan podpowiadając iż mam "...zgłosić w

    Widzisz tu jakiegos 'Pana'? ;-P

    > zakładzie pracy zmianę nazwiska _przed_wysyłką PITów przez zakład. Jeden
    > problem mniej" no ale niestety.... i tak dostalam pit z panienskim
    > nazwiskiem.
    > A czy nie mozna tego jakos obejsc i zapomniec na chwile ze wyszlam za mąż?:)

    Żeby jakiś idiota przez przypadek na to trafił i ciągał potem po
    urzędach skarbowych? Problem jest zakładu pracy - niepoprawnie
    wypełnił PITa. Ty wypełniasz swojego PITa z poprawnymi danymi i
    występujesz do zakładu pracy o korektę PIT-11.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl