  • Data: 2009-02-14 15:11:45
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-02-14, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z sobota 14 luty 2009 14:06
    > (autor Wojciech Bancer
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <s...@p...org>):

    > Bo i w 2001 roku tak było. Ale nieco z niewiedzy userów, nieco z powodu
    > piractwa (próba instalacji XP na maszynach do 98). Ale teraz mam nowego,
    > TEGOROCZNEGO (no już tamtorocznego :D) thinkpada, z nalepką Vista Śwista.
    > Dwurdzeniowy procek 1,8, pamięć dokupiona ponad to co producent dał...

    Ja też mam "tegoroczny" model i Vista sprawuje się lepiej niż XP na
    innej maszynie rok temu (też ubiegłorocznej). 90% narzekaczy albo nie
    widziało na oczy Visty, albo popsuło ją sobie "optymalizując" ustawienia
    systemu w imię "ja wiem lepiej jak to ustawić" (prefetch, superfetch i
    inne rzeczy).

    > Poza tym, wyskakujące 30 okienek blokujących działania też miłe nie jest.

    Ja nie mam ani jednego. Ale widać ja go używam do pracy a nie ciągłego
    grzebania w komponentach :-P

    > Również zmiana interfejsu jest przykra. XP działało i wyglądało tak samo jak
    > 98. A teraz po 10 latach nagle zmiana na coś zupełnie innego.

    Oj straszne te zmiany. ;>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl