  • Data: 2009-02-14 11:11:00
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości
    news:gn4af4$7vr$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    > wiadomości news:gn3g5o$7o0$1@inews.gazeta.pl...

    > Porównaj obydwa systemy na identycznych komputerach
    > Każde inne porównanie nie ma sensu.

    to tak jakbys porownywal fife 2000 z fifa 2009 na tym samym komputerze.
    bo kazde inne porownqani ejest bes sensu,mam acer extensa 7620 (sprawdz jaki
    to sprzet) z vista, moge nomrlanie korzystac z programow graficznych
    (grafika pod wspolna-flaszka.pl)
    z blendera, z delphi , miec oracle na kompie i wiele innych rzeczy.

    > Teraz siedzę nad Toshiba Quasimo G50 (4 GB RAM)
    > muli tak że głowa boli,

    xp i linuxa tez mozna zamulic na jakimkoliwkek kompie