  • Data: 2005-10-14 17:39:06
    Temat: Re: majątek spółki cywilnej
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jak wycenic majatek spólki dla potrzeb ustalenia przychodu
    > ustępujacego wspólnika? Nie chdozi mi o zysk, a zaplatę za "udzialy". Co
    > stanowią
    > aktywa? Czy tylko wycenia się środki trwale po zaktualizowanej wartości o
    > odpisy i
    > magazyn? Czy tez wyposażenie? Czy też drobiazgi?

    Co stanowia aktywa? Jak nazwa wskazuje to co jest aktywne to sa aktywa.
    Jak wycenic udzialy w spolce c.
    no np. nierzesz zyski z poszczegolnych lat obrotowych.
    np. facetem mial 33,33 %
    rok 2003 - 100 tys zysku po opodatkowaniu
    rok 2004 - 200 j.w.
    czyli z roku 2003 trzaby mu zaplacic 33 tys pln
    za rok 2004 33,3% odpowiednio

    tak mi sie wydaje na 1 rzut