  • Data: 2008-09-09 14:34:17
    Temat: Re: magazyn - metoda średnio ważona
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Wrz, 16:28, "Auto" <m...@w...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Wiem, że może NTG, ktoś zadał mi tego typu pytanie:
    >
    > "Jeżeli sprzedaż prowadzona jest metodą średnich ważonych (AVCO), to stan
    > magazynu oblicza się
    > a) Wg cen średnich ważonych za dany okres rozliczeniowy
    > czy
    > b) jest toróżnica między PZ i WZ??"

    Oj wysypalo studenciakami. Ciekawe co to za "ktos" zadal to
    pytanie... :-/
    Swoja droga takie pytania sa debilne... Po co sie takich bzdetow
    uczyc,
    przeciez jak bedzie mial osblugiwac magazyn to w godzine zajarzy na
    miejscu o co chodzi
    a potem kilka dni na ochlaniecie(jesli to bedzie jakis gigantmarket)