    From: "the_foe" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: macki urzedu skarbowego za granica?
    Date: Fri, 1 Jul 2005 20:29:58 +0200

    > ...a w którym miejscu ów tekst nie pasuje do tego co pisałem ?
    > Oczywiście wymeldowanie nie jest "równoznaczne" z czymkolwiek.
    > Ale "przesłanką" że podatnik faktycznie w Polsce nie mieszka
    > jak najbardziej jest - "ponieważ nie mieszkam to się wymeldowałem".
    > W odróżnieniu od obywatelstwa - które o niczym "podatkowym"
    > nie świadczy :)

    dzisus.... chlopie poczytaj sobei podstawe prawna obowiazku meldunkowego.
    WYMELDOWANIE SIE NIC NIE ZNACZY. PROCZ TEGO ZE PD TYM DANYM ADRESEM CIE NIE
    MA. Poza tym nie mozna sie wymeldowac donikad jesli nie ma sie uregulowango
    stosunku do sluzby wojskowej. US w ogole nie obchodzi gdzie i czy jestes
    zameldowany. Gdyby bylo inaczej ludzie bez meldunku nie mogliby placic
    podatku