  • Data: 2005-07-01 07:13:40
    Temat: Re: macki urzedu skarbowego za granica?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Jul 2005, Iwona Z. wrote:

    >+ > >+ nei o to pytalem - poza tym wymeldowanie nci nie znaczy
    >+ >
    >+ > "w razie czego" podatnik powinien USowi dostarczyć "wszelkich
    >+ > dowodów". Dopełnienie obowiązku administracyjnego jest IMO
    >+ > co najmniej przesłanką/poszlaką iż podatnik mówi prawdę
    >+ > że nie mieszkał w kraju.
    >+ >
    >+ Poczytaj sobie, co prawda

    ...poczytałem... ;)

    >+ dotyczy to Wielkiej Brytanii ale pewnie naświetli

    Hm.
    ...a w którym miejscu ów tekst nie pasuje do tego co pisałem ?
    Oczywiście wymeldowanie nie jest "równoznaczne" z czymkolwiek.
    Ale "przesłanką" że podatnik faktycznie w Polsce nie mieszka
    jak najbardziej jest - "ponieważ nie mieszkam to się wymeldowałem".
    W odróżnieniu od obywatelstwa - które o niczym "podatkowym"
    nie świadczy :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)