eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkimBank a dowody przelewow (ZUS, PIT, VAT) - bledne kolo? › Re: mBank a dowody przelewow (ZUS, PIT, VAT) - bledne kolo?
    From: "Latet" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: mBank a dowody przelewow (ZUS, PIT, VAT) - bledne kolo?
    Date: Thu, 23 Jan 2003 17:46:14 +0100

    > BTW: Wystarczy do tych celow opieczetowanie zbiorcze zestawienie
    > wszystkich transakcji w danym okresie.
    > Zalety: koszt calosci - 5zl (do niedawna 15zl)
    > Wady: nie kazdemu chce sie pokazywac caly zyciorys operacji bankowych
    > firmy (ale w razie kontroli US i tak nie bedzie tajemnic).

    Dzwonilem w tej sprawie do mBanku. Dwa razy, zeby nie polegac tylko
    na opinii 1 "konsultatna".

    Powiedziano mi:

    1. zbiorczy wyciag operacji za dany okres mogą mi przysłać za 5 zl,
    ale nie bedzie na nim ZADNYCH PIECZATEK !!!

    2. pieczątki stawiają tylko na dowodach wykonania pojedynczego zlecenia.

    Latet