  • Data: 2005-01-31 07:58:50
    Temat: Re: likwidacja wyposażenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 Jan 2005, Maciej wrote:
    >+ Chce wycofac z ewidnecji wyposazenia stary komputer.
    >+ Na podstawie jakiego dokumentu mam to zrobic??

    ...przecież to zależy co z nim chcesz zrobić.
    Jako "wycofanie z ewidencji" można rozumieć przykładowo:
    - wzięcie "dzieciom do zabawy"
    - podarowanie komuś
    - sprzedaż
    - demontaż "na części" (i z częsciami jak wyżej)
    -...co innego...

    >+ W oparciu o jaka dokumentacje i jakie sa z tego tytułu skutki podatkowe??

    IMHO jedno i durgie (dokumentacja i skutki) zalezy od przyczyny
    "wycofania"

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)