  • Data: 2010-02-11 13:52:26
    Temat: Re: liczenie podatku - kwota wolna
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hkujef$p26$2@news.onet.pl...

    > Do PITa 36 i 37 są dodawane broszurki. Tam jest łopatologicznie napisane
    > co się mnoży, przez co, co odejmuje i co zaokrągla i w jaki sposób.
    > Broszurki są dostępne również na stronie www.mf.gov.pl w dziale formularze
    > podatkowe. Zachęcam do skorzystania :)

    no wlasnie przeczytalem, ale ja nie o to pytalem. Czy w trakcie roku gdy
    wyliczam zaliczki
    to kazdego miesiaca robie to od poczatku roku do tego miesiaca? Tak wiec
    moje pytanie dotyczy
    odliczenia uzywanego przy wyliczaniu podatku,
    Rozumiem, ze -zalozmy ze wyliczam zaliczke za luty-
    sumuje dochod styczen,luty, odejmuje od tego zsumowane odliczenia od
    dochodu za styczen,luty , zaokraglam
    podstawe do pelnego zlotego, licze podatek odejmuje od niezaokraglonego
    podatku zsumowane odliczenia od podatku
    za styczen,luty, i wynik zaokraglam do pelnego zlotego. Czy tak ?