  • Data: 2009-11-02 07:45:48
    Temat: Re: laptop za 2000 i jego umożenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Nov 2009, grzegorz wrote:
    [...do Tomka...]
    (BTW: - do Grzegorza - dawaj wrotki, prościej będzie)

    > Cholera, zgłupieć można.

    Y tam.
    Trafisz na pierwszy problem z VATem z poczwórną negacją (zdaje się
    jest taki przypadek - "zwalnia się... z wyłączeniem ... za wyjątkiem..."
    i jakoś tak) to ST okażą się być "bułką z masłem" :D

    > Od wczoraj siedze i szukam po necie informacji i znajduję zupełnie różne.
    > Raz piszą że Wyposażenie staję się automatycznie ŚT-ym a drugi raz
    > że to formalność - tylko jak?

    Trzeba czytać *szczegóły*.
    - do 3500 zł klasyfikację robi się, jak to Tomek ujął, "dożywotnio"
    ale "według uznania" - prowadzący DG decyduje, jest jedna
    pułapka
    - od 3500 klasyfikację do wyposażenia robi się "wg oceny", błędna
    ocena (czasu <1rok) skutkuje *nakazem* zaliczenia do ST, rozliczenia
    amortyzacji wstecz oraz zapłacenia ryczałtowych odsetek karnych

    Pułapka to oczywiście problem "ulepszenia".
    Mało prawdopodobny, ale np. w przypadku komputerów możliwy
    (komp zaliczony do wyposażenia o WP <3500 zł, do którego póżniej
    dokupujemy peryferię - *jedną* - wartą >3500 zł)

    pzdr, Gotfryd