  • Data: 2006-01-02 16:22:40
    Temat: Re: kupno zwierz?cia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Jan 2006, Tomasz Staszewski wrote:

    > Podstawa prawna?
    >
    > Może i powinien.

    IMHO słusznie.
    Ale wcale zupełnej jasności żeby TAK miało być nie mam: a co
    jak kupujący jest VATowcem ?

    Korneusz łaskaw był pominąć ten drobiazg - a moim zdaniem
    warto pamiętać że czasami fakturę wystawia KUPUJĄCY...

    Uwadze poleca się art.116.2 i okolice ustawy o VAT!
    Zwierz w postaci konia niewątpliwie wypełnia definicję
    "produktu rolnego', czyż nie ?

    Chciałem jeszcze dodać: czym ten koń będzie ?
    Bo jak towarem handlowym to w sumie nie wiem... :)

    Natomiast optymistycznie zakładam że nikt nie planował że
    będzie ST albo wyposażeniem :)
    Bo zaraz wyciągnę stosowną definicję ze stosownej ustawy ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)