  • Data: 2002-01-08 06:29:18
    Temat: Re: kupno nowego i sprzedaz starego mieszkania
    Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poniewaz zaplacila Pani za mieszkanie w 2001 roku nalezy sie Pani ulga....
    > ABY nie pacic podatku przy sprzedazy musialaby Pani zadeklarowac
    > ze wykorzysta pieniadze na zakup mieszkania i MUSIALABY Pani
    > pomniejszyc ulge.

    Innymi slowy wszystko zostaje normalnie i tylko jak sprzedam mieszkanie
    przed uplywem 5 lat to bede musiala zaplacic 10% (ulga budowlana cala) i
    cos czytalam ze jeszcze 2% od czynnosci cywilnoprawnych. A poniewaz te 5
    lat mija mi dopiero w przyszlym roku, wiec mam dodatkowe pytanie: czy jest
    to od kwoty sprzedazy widniejacej w umowie, czy tez od kwoty pomniejszonej o
    te wszystkie dodatkowe wydatki, oplaty na notariusza itp i od czego te 2%?
    Dzieki za odpowiedz
    Basia