  • Data: 2002-11-06 11:21:06
    Temat: Re: kupno komputera na spolkee z zonaa
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Tomasz Laczkowski" <t...@d...pl> napisal w wiadomosci
    news:aqapof$1s9j$1@news2.ipartners.pl...
    > Dzien dobry!
    >
    > Nie mogee znalezc w archiwum podobnego waatku, staad pytanie.
    > Chcialem kupic komputer, dajmy na to za 2000 zl.
    > Beedziemy go wykorzystywac w pracy razem z zonaa.
    >
    > Nie za bardzo rozumiem jak wyglaada odliczenie za taki zakup.
    > Faktura beedzie na mnie, ale to podobno w przypadku malzenstw
    > nie jest problemem.
    >
    > Czy kiedy kupimy komputer to i ja i zona mozemy go sobie odliczyc W
    > CALOSCI? Tzn. Ja odliczam 19% od 2000 i zona 19% od 2000, co razem daje
    > podwojnaa sumee odliczenia? Za ten sam komputer?

> [...]
    Odpis na malzonków ma sens jesli kwota wydatków jest wieksza od okolo 2200
    ( dokladnie nie pamietam ) Jesli jest mniejsza to tylko tyle mozna odpisac i
    czy to rozbijesz na dwie czy jedna osobe wyjdzie na to sama kwote.Nie mozesz
    odpisywac maz 2000 i zona 2000 bo komputer kosztuje tylko 2000 i razem tylko
    tyle wydalisci.
    Jolka