eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiksięgowanie księga przych i rozchRe: księgowanie księga przych i rozch
  • Data: 2002-05-07 09:49:54
    Temat: Re: księgowanie księga przych i rozch
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    ksiegujac Fa w koszty w momencie otrzymania , musze pamietac ze np. w
    nastepnym miesiau przypada termin jej platnosci , nie prowadzac pelnej
    ksiegowosci nie mam kont na ktorych moglbym zaksiegowac sobie to
    zobowiazanie i potem nie zapomniec zaplacic , a tak ksiegujac w koszty w
    momencie zaplaty pozbywam sie calego klopotu od razu . dlatego uwazam ze
    male firmy powinny ksiegowac w koszty faktury w momencie zaplaty , a nie
    pilnowac do ktorego okresu dana faktura jest przynalezna , trzebaby stosowac
    roz.miedzyokresow. czynne kosztow przy np. ubezpieczeniach platnych z gory
    za nastepne okresy itp. tak ze prosciej moim zdaniem jest ksiegowac koszt w
    momencie faktycznego poniesienia a nie jak ustawa dopuszcza w okresie
    ktorego ten koszt dotyczy

    pozdrowienia
    jacek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1