eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiksięgowanie księga przych i rozchRe: księgowanie księga przych i rozch
  • Data: 2002-05-01 10:23:08
    Temat: Re: księgowanie księga przych i rozch
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik jacek napisał:
    > ksiegujac Fa w koszty w momencie otrzymania , musze pamietac ze np.
    > w nastepnym miesiau przypada termin jej platnosci , nie prowadzac
    > pelnej ksiegowosci nie mam kont na ktorych moglbym zaksiegowac
    > sobie to zobowiazanie i potem nie zapomniec zaplacic , a tak
    > ksiegujac w koszty w momencie zaplaty pozbywam sie calego klopotu
    > od razu . dlatego uwazam ze male firmy powinny ksiegowac w koszty
    > faktury w momencie zaplaty , a nie pilnowac do ktorego okresu dana

    Zabawne, gros firm prowadzących KPiR, a juz szczególnie produkcyjnych
    i handlowych, korzysta z metody memoriałowej.
    Widocznie zabawa w pamiętanie o płatnościach jednak sie opłaca, i to
    bardzo.
    Ale jak ktos lubi płacic podatki... de gustibus non est disputandum...


    > faktura jest przynalezna , trzebaby stosowac roz.miedzyokresow.
    > czynne kosztow przy np. ubezpieczeniach platnych z gory za nastepne
    > okresy itp. tak ze prosciej moim zdaniem jest ksiegowac koszt w
    > momencie faktycznego poniesienia a nie jak ustawa dopuszcza w
    > okresie ktorego ten koszt dotyczy
    Nie trzeba. Nie ma rozliczeń międzyokresowych w KPiR. Nie zauważyłeś?
    To domena pełnej księgowości. Inny wszechświat.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1