  • Data: 2009-01-12 22:35:16
    Temat: Re: koszty wynajmu mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Jan 2009, MariuszM wrote:

    > Kilka ostatnich lat nie miałem dochodu, a coś tam odliczałem, więc miałem
    > niewielką stratę.
    > W tym roku będę miał dochód, czyli pewnie będę mógł go pomniejszyć o tę
    > stratę. Tylko jak to praktycznie zrobić?
    > Załóżmy że miałem 3 lata z rzędu stratę po 1000 zł, w sumie 3000 zł.

    Rozkładasz na czynniki pierwsze:
    - 2006 1000 zł
    - 2007 1000 zł
    - 2008 1000 zł
    Każdą stratę liczy się *oddzielnie* - oddzielnie zasady (no, od paru lat
    są te same, przypadkiem), oddzielnie "przepada",...

    > Teraz
    > mogę odliczyć 1500 zł czy tylko 500 zł (połowa z tej najstarszej straty)?

    500+500+500 :)

    > Czy mogę to zrobić w rozliczeniach miesięcznych/kwartalnych czy dopiero w
    > rocznym?

    Od początku roku.
    Weźże i przeczytaj ustawę - nie bazuj na tym, że wprowadzam Cię w błąd ;)

    pzdr, Gotfryd