  • Data: 2004-02-26 14:41:02
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu od dochodu za granica
    Od: "Robek" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    dzieki za odpowiedzi

    jedyne co rzeczywiscie moze pomoc obnizyc podatek do zaplaty to "robienie
    kosztow", bo wykazanie miejsca rezydencji poza Polska to rzecz sliska jak sie
    wraca starej pracy i mieszkania. Tylko jak sie upewnic czy urzad skarbowy mi
    te odliczenia uzna czy nie i czy pozniej nie dostane karnych %.
    pytanie urzednikow to zly pomysl (b. czesto nie orientuja sie w temacie; w USA
    tez sie nie orientuja ale maja ksiazke z tel. i wiedza do kogo dzwonic by sie
    dowiedziec), najlepiej znalezc kogos doswiadczonego "po przejsciach", bo
    niezaleznie co US poradzi to i tak podatnik odpowiada za poprawnosc swoich
    podatkow.
    Zatem pozostaje mi probem jak zrobic by US zaakceptowal 50% koszty wynikajace z
    naukowosci + obowiazkowe oplaty na ubezp. zdrowotne i fundusz emerytalny. W
    koncu w kraju tez to sie odlicza.

    Robek