  • Data: 2009-01-12 23:51:43
    Temat: Re: koszt księgowej
    Od: "n...@o...eu" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    dziękuję za info. w obecnej chwili nie szukam alternatyw w postaci
    ifirma.pl - ale może przyda się ta informacja innym, także warto wspomnieć.

    wrócę do mojego pytania - jaki jest przeciętny, typowy koszt prowadzenia
    1 os dg w warszawie, przy takich założeniach jak podałem. może ktoś wie
    i się podzieli.

    na marginesie, luźne dywagacje. wykonałem dziś dwa tel z ogłoszeń.
    wynik: "musimy się umówić, zobaczyć co i jak, wie pan, na telefon to nie
    wycenię. ale popatrzę w papiery (czytaj: sprawdzę ile zarabiasz) i jakoś
    się dogadamy"

    na pewno musiałem źle trafić, ale na razie księgowy zrównał mi się z
    ekipami remontowymi (miałem ostatnio nieprzyjemność), którzy też bez
    sprawdzenia jaka dzielnica/ulica nie wyceniają;)