    From: Ania <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: korekta zakup a wpis do rejestru
    Date: Wed, 06 May 2009 13:32:44 +0200

    jureq pisze:

    > To też jest niejednoznaczne. Jaka przyczyna zmniejszenia? Jeśli
    > zmniejszenie z powodu udzielenia w terminie późniejszym dodatkowego
    > upustu, to księgować w miesiącu korekty. Jeśli przyczyną było np: "bo
    > omyłkowo dopisano w cenie jedno zero za dużo", to niestety trzeba
    > skorygować w miesiącu wystawienia faktury pierwotnej.

    no masz...
    "tytuł korekty: zmiana ceny"
    wyglada to mniej wiecej tak, na fakturze towar za 2000, mial kosztowac
    900, wiec korekta o -1000, a pozniej jeszcze jedna na -100, cos sie
    hurtownikowi pomieszalo w sysytemie, bo nie wiem skad ta cena, tak wiec
    dodatkowy upust to nie byl, tytulem tylko zmiana ceny

    czy to podelega pod kwiecien