    From: temp <n...@h...pl>
    Date: Fri, 15 Apr 2011 16:52:07 +0200
    Subject: Re: "korekta paragonu"
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki

    Maddy wrote:

    > No to beznadziejny automat albo system o kant potłuc.
    > Co to za system, w którym nie przewidziano sytuacji, która może się
    Staaaary, nie pytaj ile ma lat. Ale jest 'niewiwestycyjny'. Działa i nie
    wymaga - co prawda od niego też nie można wymagać :)

    > zdazyć w każdej chwili i nie będzie wynikiem pomyłki - wystarczy że ktoś
    > w ciągu 7 dni wróci z paragonem i zażąda faktury.
    > Macie obowiązek ją wystawić.
    Ale jakoś nikt najwyraźniej się nie dopominał. Ot, specyfika klienta.

    > Ile tam siedzi tych ludzkich nieszczęśc w tym dziale? Wszyscy zaczynali
    > karierę w tej fimie i nosa nie wychylali na świat?
    W tym problem. TAK!

    > Pytasz o jednorożca.
    > Co to jest wg. Ciebie "korekta paragonu"?
    > Bo paragonów się nie koryguje, koryguje się co najwyżej skutki błędnych
    > zapisów na kasie fiskalnej.

    Oczywiście mam na myśli korygowanie skutków zapisu.
    typu:
    Program się zapetlił i puścił na drukarce paragon na 10tyś.
    Serwisant drukarki nic do tego nie ma, brak innych dowodów na to jak to się
    stało, zwyczajnie program się zaiesił i w agonii narobił bałaganu.
    p.s. Dzieki wszystkim za dotychczasowe odpowiedzi.