  • Data: 2009-05-21 14:14:21
    Temat: Re: korekta numeru faktury
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja pytam fachowców, nie znam się na tym, chciałem dostać konkretną odpowiedź.

    O fachowcach już Ci powiedzieli, a teraz konkretna odpowiedź:
    sprzedawca wystawia fakturę-korektę
    nabywca wystawia notę korygujacą

    Skąd nabywca ma wiedzieć, że numer jest nieprawidłowy? A więc...

    Skoro nie chce Ci się zajrzeć w ustawy i rozporzadzenia, gdzie każdy z nas
    zaglądał kiedys w poszukiwnaiu tych informacji, to wysil przynajmniej umysł i
    dopowiedz dalszą część po wielokropku.