  • Data: 2010-07-11 07:46:16
    Temat: Re: kontrola z US - ro?ne opinie z GUS - co dalej ?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karolcia wrote:

    > piszę po rozsądna poradę od kogoś kto ma pojęcie.
    > powiedz szczerze - po co odpisujesz skoro Twoje pytanie jest
    > retoryczne prawdopodobnie, bo NIE MAM WGLADU i jak bys się znał to
    > byś odpowiedział sobie sam i podpowiedział mi cokolwiek jesli masz
    > pojęcie.

    Widać i na innych grupach, że Ci nerwy puszczają.
    Wyluzuj trochę. Rozsądną poradę to możesz dostać u swojego doradcy -
    odpowiednio płatną. Tu możesz sobie podyskutować o swoich problemach.
    Pytanie zadałeś nieprecyzyjnie - trzeba było wyciągać z Ciebie, że było to
    urzędowe zapytanie, a nie rozmowa z GUS przez telefon. Zapewne wiesz, że
    zwykły brak przecinka w takim zapytaniu czy zamiana spójników może
    spowodować
    diametralnie rózne interpretacje urzędów. Pytanie zatem nie było retoryczne
    i stawiający je
    doskonale zdawał sobie sprawę z tego, że US postawił te kwestie w swoim
    zapytaniu
    zupełnie inaczej - nawet bez wglądu do ich zapytania.
    Czyżby Tobie zabrakło wyobraźni do takiej oceny?

    Zanim odpowiesz zajrzyj do netykiety, żebyś następnej odpowiedzi nie dostał
    z "łajzą" w linku.