  • Data: 2003-05-12 22:16:25
    Temat: Re: konto gospodarcze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 May 2003, Karol wrote:

    >+ Użytkownik "pix" <p...@w...pl> [...]
    >+ > > > Wyciąg przychodzi np 6 maja ale jest na 30,04, czyli dotyczy kwietnia
    >+ > > > Ela
    >+ > >
    >+ > > Czy błędem jest zaksięgowanie tego wyciągu w maju, a nie w kwietniu?
    >+ >
    >+ > Mnie się wydaje, że tak - zwłaszcza w odniesieniu do odsetek,
    >+ > które stanowią przychód kwietnia, a nie maja.
    [...]
    >+ A jak mozna wpisac "wstecznie" wyciag do KPiR ?

    Znaczy znowu jestem "podejrzany o wykroczenie" ??
    FYI: jako VATowiec prowadzę ewidencję sprzedaży, więc mam prawo
    wypełniać KPiR "do 20." z czego skwapliwie korzystam :) - choć
    zobowiązuje to do poukładania papierków "chronologicznie" (czyli
    *nie* "tak jak otrzymałem", AFAIK - tak wpisuję w VAT z wyjątkami :>).
    Inna sprawa że przy "bieżącej KPiR" należałoby napisać "zaliczyć
    do" (a nie "zaksięgować w") :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)