  • Data: 2003-03-31 06:32:38
    Temat: Re: konsumpcja-PKWiU
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > On Sun, 30 Mar 2003, Maja wrote:
    > [...chyba do Maddy...]

    > [...]
    >

    > Nie przypominam sobie żebym np. ja pisał że *można* na fakturze
    > podawać operację komplementarną do wypełnionej :], protestuję !

    A nie można? Gotfrydze, gdzie jest przepis że opis towaru/usługi musi
    byc zgodny z opisem w PKWiU?
    Opis musi jasno okreslać co sprzedano. Opis "konsumpcja" okresla jasno o
    jaka transakcje chodzi (pomylic sie moga tylko osoby myslące
    zero-jedynkowo, ale nie mówimy tu o patologiach).
    Fakt, troche to idiotyczne podejście, tak jakby napisać "spanie" zamiast
    "usługi noclegowej" ale USy się nie czepiają - widziałam juz stosy
    faktur wypisanych na "konsumpcję", to dość powszechny kretynizm, trzeba
    wziąc poprawke na to że komuś "usługa gastronomiczna" wydaje sie nie
    dość elegancka... :-)

    Możesz, głupie opisy na fakturach nie sa karalne :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl