  • Data: 2003-03-31 06:10:53
    Temat: Re: konsumpcja-PKWiU
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Mar 2003, Maja wrote:
    [...chyba do Maddy...]
    >+ > Taksówkarze często piszą na rachunkach "jazda po mieście" ale przecież
    >+ > świadcza usługi przewozu osób, a nie usługę "jazdy" (spróbuj ja znaleźć
    >+ > w PKWiU, powodzenia).
    >+ >
    >+ > Konsumpcja w restauracji to usługa gastronomiczna od drugiej strony.
    [...]
    >+ W zwiazku z tym co napisaliscie

    Nie przypominam sobie żebym np. ja pisał że *można* na fakturze
    podawać operację komplementarną do wypełnionej :], protestuję !

    >+ moge na fv napisac "konsumpcja" i PKWiU na
    >+ uslugi gastronomiczne.

    Taksówkarze nie wystawiają jak na razie f-VAT, czyli zasady dot.
    faktur ich nie dotyczą. Na mój gust, oczywiście :) - więc uważam
    że wyciąganie wniosku j.w. jest nieuprawnione.

    pzdr, Gotfryd