  • Data: 2003-04-15 14:15:34
    Temat: Re: koniec KRUS dla DG!?
    Od: Krystyna Sobczyńska <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik XYZ napisał:
    > Hej,
    >
    > Słuchałem około południa Programu 1. PR i ktoś z 'rządu' powiedział, że Sejm
    > właśnie zajął się uniemożliwieniem płacenia KRUS dla ludzi prowadzących DG.
    > Sam płacę ZUS ale ciekawy jestem, jak to nasze szalone państwo rozwiązało?

    a myślałam, że się nie odważą... jeśli tak jest, jak napisałeś, to
    gratuluję im odwagi i nie zazdroszczę, bo pewno "dyskusje" z
    przedstawicielami rolników będą gorące :)

    co do "szalonego państwa", to ja się ostatnio boję za każdym razem, jak
    się biorą za zmienianie czegokolwiek...

    pozdrawiam

    ---------
    -> Atrakcyjna konfekcja męska i damska... <-
    -> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=579
    132 <-
    ---------