  • Data: 2003-04-18 22:51:07
    Temat: Re: koniec KRUS dla DG!?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Apr 2003, Pawel F. Rozenek wrote:
    [...]
    >+ Jak rozlnik orze czy sieje, to niech sobie placi krus. Ale jak robi DG, to
    >+ juz jest moim skromnym zdaniem nieuczciwe!

    Coś w tym jest. Z zastrzeżeniem, że ja nie rozumiem dlaczego
    państwo uszczęśliwia ZUSem szewca a rolnika (w tym również
    rolnika którego majątek - zarówno 'konsumpcyjny' jak i 'produkcyjny
    przekracza majątek rzeczonego szewca o rzedy wielkości) - nie.
    Znaczy - 15/16 owego KRUSu dopłacamy z budżetu.

    pozdrowienia, Gotfryd