  • Data: 2006-03-21 22:59:44
    Temat: Re: komputer - czy moge pracowac na prywatnym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Mar 2006, Bartłomiej wrote:

    > Planowalem wprowadzic prywatny komputer do EŚT, ale chciałbym też sobie na
    > nim od czasu do czasu pograć. Moja działalność wymaga komputera. Czy US nie
    > będzie miał nic przeciwko jak będę pracował na komputerze prywatnym?

    Ekhm... no komputer "firmowy" też jest prywatny, czyż nie ?
    Jak rozumiem trochę nieporęcznie pisać o osobistym komputerze
    osobistym :], ale tak by wypadało - pewnie o to chciałeś spytać ;)
    Temat był relatywnie niedawno - przepis który MÓGŁ bruździć w przypadku
    KPiR skreślono coś w 2003 roku, o innych (przepisach) nie wiem, ale
    z braku wróżek nie wiemy czy rozliczasz ryczałt więc... nie wiemy.

    A co do gier: coś wadzi potestować od czasu do czasu firmowy
    komp czy się nie zepsuł ??
    Gry to robią (testują znaczy) idealnie ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)