  • Data: 2009-11-19 12:46:41
    Temat: Re: komputer a monitory - zawsze musi być zestaw?
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maddy" <> napisał w wiadomości ...

    > Niemniej obawiam się, że całe to zamieszanie spowodowane jest pragnieniem
    > podbicia kosztów w listopadzie. Naciągana sprawa.

    moja "firma" to państwowa uczelnia wyższa (specjalnie nie pisałem
    żeby nic nie sugerować) - nie potrzebuje sztucznie nabijać żadnych
    kosztów - to zupełnie nie o to chodzi :)

    Dzięki za informacje - przydadzą się :)
    Jak rozumiem, jeżeli jeden monitor pracuje z kilkoma komputerami
    stancjonarnymi/przenośnymi (podłączany do nich na przemian) to
    może jednak stanowić samodzielny ŚT, wbrew temu co twierdzi
    nasz dział ewidencji majątku, że nigdy tak nie może być?

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz