  • Data: 2003-09-18 11:52:01
    Temat: Re: komórka dla zleceniobiorcy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Sep 2003, thomasson op pl wrote:

    >+ > Możesz poszukać dyskusji o delegacji i zaliczeniu w KUP
    >+ > wartości przejazdów (biletów) zleceniobiorcy ? Było
    >+ > *w miarę* niedawno.
    >+
    >+ Podejrzewałem komórki o związek z delegacjami słuzbowymi.

    Raczej nie ma :(

    >+ Bałem się, że analogia pójdzie za daleko.

    Zgadza się.
    Jest tak, że dla delegacji istnieje *inna* podstawa prawna,
    pozwalająca bez wątpliwości zaliczyć w KUP zleceniodawcy
    przejazdy zleceniobiorcy.
    Ale - w dyskusji przewijały się elementy "ogólne", które
    powinny dotyczyć również komróki.
    Zbudowane były AFAIR na tej samej zasadzie, na której
    ostanio kłóciłem się :) w kwestii "kto ma przychód z użyczenia
    lokalu": że UoPDoOF nie pokazano palcem że "jest kosztem"
    *musi* znaczyć "kosztem wykonawcy" :)

    pozdrowienia, Gotfryd