  • Data: 2004-04-21 21:36:58
    Temat: Re: komis w nowej ustawie VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Apr 2004, Magdalena wrote:

    >+ "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote[...]
    >+ no właśnie ja sie zastanawiam, zaczęłam przekopywać się przez jakieś archiwa
    >+ Rzepy i znalazłam rozmowę z ekspertem z marca 2004, w której jest napisane,
    >+ że "dla komisu samochodowego nic się nie zmieni

    Mea culpa. Przekopałem się ponownie szukając źródła mojego błędnego
    przekonania - i aczkolwiek źródła nie znalazłem, to hasło z Rzecz-
    pospolitej (04.03.04, Prawo Co Dnia) sugeruje źe takie źródło
    było; tytuł: "Komisy zapłacą podatek tylko od marży", śródtytuł:
    "Przepisy źle rozumiane".
    Niniejszym odszczekuję moje "zauważenie komentarzy" :) (widać źródło
    komentarza było takie sobie :]) i wnoszę o łagodny wymiar kary !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)