  • Data: 2010-12-18 19:46:46
    Temat: Re: kolejnosc dokumentow miedzy firmami
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-18 20:13, Vicia pisze:

    > spolka jawna, KPiR.
    > Myslalem zeby prowadzic dla porzadku, w koncu bez magazynu pewnie szybko sie
    > pogubie.

    To zależy, choć wydaje mi się, że w Twoim modelu biznesu się nie pogubisz.

    > Programy ksiegowe pozwalaja na wprowadzanie uslug lub towarow. Sprzewdajac
    > towar musze miec automatycznie magazyn- jak czegos nie ma w magazynie to
    > program bedzie monitowal ze chce sprzedac cos czego nie ma. Teoretycznie
    > moge na to nie zwracac uwagi.

    Możesz prowadzić magazyn dla własnej informacji.

    > Ale czy w takim wypadku mam postepowac:
    > 1)kllient przysyla zamowienie i placi kase
    > 2)ja skladam zamowienie do producenta i prosbe o wysylke
    > 3)ja na fakturze wpisuje co sprzedalem nie zwracajac uwagi na magazyn ?
    > Magazyn od razu tak czy inaczej by mi sie zerowal bo nie zamawiam nic ponad
    > to co zamawia klient...

    możesz

    > Plusy prowadzenia magazynu to pozniejsze statystyki czego ile sprzedalem- to
    > jest jeden produkt ale wiele wersji. Konkretnie plytki elewacyjne w wielu
    > odcieniach i szerokosciach- www.izoflex.pl -to podaje zeby przyblizyc o co
    > mi chodzi:)
    >
    > Minus to skomplikowana procedura sprzedazy.

    Ja wiem czy skomplikowane... wolę tak, niż prowadzić własny magazyn i
    utrzymywać stany magazynowe.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.