  • Data: 2010-12-17 23:51:15
    Temat: Re: kolejnosc dokumentow miedzy firmami
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Dec 2010, Daniel Stalica wrote:

> [...]
    [...]
    [...]

    Kłóci się z wymogiem "do 7 dni".

    Czy hasło "sprzedaż nie udokumentowana fakturami" jest Ci znane?
    (nie mylić z hasłem "sprzedaż nieudokomentowana"!)

    > Musisz prowadzić magazyn, że chcesz towar wprowadzać na niego?

    Takoż w szoku jestem :)
    Przecież to by była fałszywa informacja.

    > Osoby indywidualne nie muszą podawać NIPu, wystawiasz bez niego. Adres ci
    > podają, bo przecież gdzieś wysyłasz te przesyłki?

    Niezależnie od tego, może przecież wystawiać paragony lub nic - jedynie
    spisując "po swojej stronie" fakt sprzedaży.

    pzdr, Gotfryd