    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kilka pytan
    Date: Wed, 17 Nov 2004 14:47:41 +0100

    > Przecież wybrałeś 19% ! Nie chcesz się podzielić... ;)

    heh, a myslalem ze jakies inne "walki" trzeba bedzie robic by uniknac :)

    > To co "firma zarobiła" !

    a teraz powiedzmy ze.

    Jestem opodatkowany podatkiem nieliniowym. W pierwszym roku osisgam
    przychody > 600 tys.
    Czy od nastepnego roku moge przejsc na podatek liniowy, czy fiskus juz
    zgody nie wyrazi (jezeli ma cos do gadania)
    bo stwierdzi ze hce uniknac placenia podatku (co jest chyba logiczne i
    orzy kazdym wniosku moglby tak twierdzic) ?

    P.