  • Data: 2004-11-17 16:31:23
    Temat: Re: kilka pytan
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma.
    > Ty masz - ale musisz wybrać *przed* (znaczy: najpóźniej w styczniu
    > i to chyba do 20.).
    > Oczywiście JEŚLI nie podlegasz innym ograniczeniom: np. w zeszłym
    > roku byłeś pracownikiem to nie możesz z byłym pracodawcą
    > zawierać transakcji :)

    nie nie, ja dla nikogo nie robie i nie zamierzam. Zle sie z tym czuje :)
    chcialem tylko wiedziec czy w ten sposob m,ona uniknac tego zlodziejskiego
    50 %,
    bo niezbyt przyjemnie sie dazy do zrealizowania planow wiedzac iz w
    momencie
    sukcesu ukradna mu polowe tego co zarobil.

    co do bylego pracodawcy to mozna to ominac na 2 sposoby:
    - przez rok czasu od ostatniej roboty pracowac dla niego na umowe-zlecenie
    - Lub przez ten okres wykonywac dla niego uslugi za posrednictwem innej
    firmy
    :-)

    P.