  • Data: 2003-12-01 12:34:49
    Temat: Re: kilka pytan
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-12-01 11:38, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > Dziwnie sformułowałeś wniosek, mam kłopoty z interpretacją :)
    Chodzi mi o to, że jeśli mam numer składający się z kilku członów np.
    nr/miesiąc/rok, to nie powinno się robić karkołomnych zmian, typu
    3/09/2003 -> 1/11/2004, tylko gdzieś powinna być ciągłość numeracji. Po
    mojemu to zastosowanie takiej numeracji jaką ja zastosowałem, czyli:
    01/09/2003
    02/09/2003
    03/10/2003
    może sugerować, że w październiku były wystawione jeszcze dwie faktury
    (01/10/2003, 02/10/2003), które gdzieś mi się zapodziały. Z drugiej
    strony wyklucza możliwość "zagubienia" innych faktur z września (np.
    03/09/2003, 04/09/2003 ...) jeśli się założy, że pierwszy człon
    numeracji jest ciągły. Jak do tego podchodzą urzędnicy?

    > IMO tak. W znaczeniu: "tak można". Nie wypowiadam się absolutnie
    > w kwestii "tak trzeba" :)
    I to mi wystarczy - nie chce wiedzieć jak trzeba, wystarczy mi wiedza
    jak można ;-)
    Dzięki serdeczne, mam nadzieję, że ktoś za chwilę nie zbije mnie z tropu
    wysyłając informację, z której wyniknie coś zupełnie innego ;-)

    Maciek