    From: "Piotr A. Dybczynski" <d...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kilka pytan
    Date: Thu, 09 May 2002 10:49:26 +0200

    SIAR'ka wrote:
    > [...]
    > Papier niestety potrzebny jest dla ZUS'u, a US maja dodatkowa robote.
    > Nie bedzie papieru... nie bedzie rodzinnego i mysle, ze nie ma jeszcze na
    > to sposobu i nie bedzie, aby to obejsc. ZUS bedzie mial zaswiadczenie
    > z US i nikt nie wcisnie "kitu". Mysle, ze nie ma sie nad czym
    > zastanawiac, bo termin ucieka a chetnych na zaswiadczenie jest full.

    Zapytałem u siebie w pracy: w przyszłym tygodniu będą zawiadamiać
    pracowników,
    że muszą uzyskać takie zaświadczenia z US.
    Co ciekawe: dotyczy to WSZYSTKICH ubiegających się o zasiłek rodzinny,
    a nie tylko tych co dorabiają do etatu. PARANOJA!
    Chętnych w US będzie faktycznie sporo.

    I znowu próbuje się ratować bydżet kosztem nowych obowiązków nakładanych
    na najbiedniejszych (tylko tacy dostają zasiłek rodzinny). US będą
    pękały
    w szwach od zainteresowanych a zaoszczędzi się grosze.

    Pozdrawiam,
    PAD
    --