    From: "Witek" <l...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kilka pytan
    Date: Fri, 3 May 2002 12:04:49 +0200

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0205022153190.27512-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...

> [...]
    > tej składki, określonej w odrębnych przepisach.
    > 3. Wysokość wydatków na cele, o których mowa w ust. 1, ustala się na
    > podstawie dokumentów stwierdzających ich poniesienie.
    > 4. (28) Po upływie roku podatkowego, w terminie do dnia 31 stycznia,
    > podatnik jest obowiązany złożyć we właściwym urzędzie skarbowym roczną
    > [...]
    > 5. Podatnicy płacą podatek dochodowy w formie karty podatkowej,
    > pomniejszony o zapłaconą składkę na powszechne ubezpieczenie zdrowotne,
    > bez wezwania w terminie do dnia siódmego każdego miesiąca za miesiąc

    d=95&pg=8

    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Całkowicie nie chodzi mi o to co piszesz.
    Dodaje mi sie kwote 60 procent sredniego wynagrodzenia co stanowi podstawe
    składki zdrowotnej do dochodu
    z dzialalnosci na karcie podatkowej co powoduje , ze trace prawo do dodatku
    rodzinnego poniewaz przekraczam prog (chyba na ten rok cos 540 zl na osobe).
    Samą składke oczywiście mogę sobie odjąc.
    Witek