  • Data: 2003-12-22 16:48:42
    Temat: Re: kiedy VAT naliczony jest kosztem???
    Od: buźka<p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > AFAIK to dotyczy *wyłącznie* faktury, a nie duplikatu !
    > Nie pamiętam na którym www, ale widziałem taki tekst
    > zapisany przez doradzcę :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    ja zawierzyłam temu co napisali w Monitorze Księgowego i prawdę
    mówiąc myślę, że można, w końcu duplikat to jak faktura tylko, że
    duplikat:), jest napisane za co, w jakim okresie, i wszystkie dane są w
    niej ujęte, tylko że wystawiona później, nie wiem, zobaczymy co powie
    US jak wyślę korektę z dołączonym zapłaconym duplikatem...podzielę
    się na grupie:)
    Pozdrowienia

    -> http://usenet.pomocprawna.info