    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasa fiskalna a van seling
    Date: Thu, 8 Aug 2002 10:49:13 +0200

    "lori" <l...@p...com> wrote in message news:ait9q0$qja$1@news.tpi.pl...

    > [ciach]

    > normalnie, sprzedaż jest na _faktury_ z SET'a, a jeśli chodzi o paragony
    > myslałem o dokumenicie WZ na podstawie którego będzie paragon wystawiany w
    > siedzibie firmy

    Sprzedaz na fakture dla "konsumenta" TEZ wymagawydania kwitka z kasy.
    klient ma dostac kwit do reki... Ma go zwrocic, jesli chce fakture, ale
    fakture musi podpisac..

    Wiec mysle, ze Pan kombinuje tak, by klient podpieywal upowaznienie do
    wystawienia faktury
    bez jego podpisu i bral "dowod wydania", pan w siedzibie firmy na podstawie
    dowodu wydania
    wystawial by faktury i wysylal mu poczta do domu (albo do kosza).

    ale czy nie taniej jest nie kombinowac i kupic te kase....
    Co Panu przeszkadza kasa rejestrujaca?

    Boguslaw