  • Data: 2002-06-25 08:23:08
    Temat: Re: jednoosobowa spółka z o.o.
    Od: "vladi" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Chodzi mi od odwiedzenia kogos od pomysłu *jednoosobowej* spółki z o.o. a
    | nie sp. z o.o. w ogóle, zwłaszcza, że jest kogo wziąć na drugiego
    | wspólnika.

    w nazwie nalezy podawac sp. z o.o. jednoosobowa (czy jakos tak), wiele osob
    i firm patrzy niechetnie na takie patety. slyszalem ze starajac sie o kredyt
    banki chca jeszcze wiecej zabezpieczen niz od zwyklej sp. z o.o., gdyz
    wspolnicy "patrza sobie na rece" a jedna osoba moze miec sklonnosci do
    obchodzenia prawa :)

    --vladi