eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijednoosobowa dg przesa X sp. z.o.o. podwykonawcą X sp. z.o.o. SK › Re: jednoosobowa dg przesa X sp. z.o.o. podwykonawcą X sp. z.o.o. SK
  • Data: 2012-01-05 09:34:24
    Temat: Re: jednoosobowa dg przesa X sp. z.o.o. podwykonawcą X sp. z.o.o. SK
    Od: " " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > Może napisz jaki jest cel tej konstrukcji?
    >
    > Oczywiście strukturę można sobie dowolnie komplikować ( może jeszcze
    > rozważ utworzenie spółki komandytowo-akcyjnej ;-) ), tylko pytanie w po co?

    Wraz ze wspólnikami chcemy realizować określony cel gospodarczy. Wydaje się,
    że utworzenie spółki komandytowej jest najbardziej optymalnym wariantem w
    kontekście podatków - nie będzie występować podwójne opodatkowanie zysków. Co
    ważniejsze, konstrukcja taka zapewnia, że cały wypracowany przeze mnie (przez
    DG) zysk trafia do mojej kieszeni. Ponadto jako DG mogę być podwykonawcą
    innych niż SK podmiotów (teoretycznie konkurencyjnych, ale to bez znaczenia).

    Chętnie poznam inne warianty!

    grk