  • Data: 2009-01-26 06:54:40
    Temat: Re: jednoosobowa DG - pit-36 czy cuś innego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Jan 2009, Scob wrote:

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję.
    >
    > Proszę podpowiedz/cie mi jeszcze: wzrost "wartości magazynu" (w tym roku
    > rozpocząłem działalność - czyli cała wartośc magazynu na 31.12.08) - jest
    > dochodem?

    Jest dochodem, stan magazynu stanowi maąjtek przedsiębiorcy.

    > jeśli tak - w którym pitu i gdzie powinienem go ująć?

    Ujmuje się samo.
    Byłeś łaskaw przeczytać w rozporządzeniu o KPiR załącznik o zasadach
    wypełniania, chyba "instrukcja" jest to zatytułowane?
    Tam masz sposób policzenia dochodu z DG - i jest *w nim* ujęta różnica
    magazynowa.
    Żeby było śmieszniej, zwiększa ona przychód przez korektę kosztów :)
    (ale to z zasady "upraszczania" w KPiR wynika).

    pzdr, Gotfryd