eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijakie konsekwencje za niezłozenie w terminie dekl.VAT-7 › Re: jakie konsekwencje za niezłozenie w terminie dekl.VAT-7
  • Data: 2003-01-27 08:07:05
    Temat: Re: jakie konsekwencje za niezłozenie w terminie dekl.VAT-7
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mm01 napisał:

    > to mam problem, jutro ostateczny termin zlozenia dekl.VAT-7
    > co ryzykuje jak zloże po terminie?

    Mandat.
    Mój klient dostał 250zł i to w sytuacji kiedy urzędniczka była do niego
    przychylnie nastawiona (gość ma siostre pracującą w tym samym US w
    dziale VATu :-) macki nepotyzmu sięgaja wszędzie...).

    Możesz tez spotkać sie z interpretacją że jednak nie możesz odliczyc VAT
    naliczonego na tej deklaracji - konsekwencje marcowej zmiany ustawy nie
    do wszystkich urzędów jeszcze dotarły.
    Do "moich" USów owszem, dotarło. Ale róznie może być gdzie indziej, więc
    możliwe że troche będziesz musiał sie naszarpać.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl