  • Data: 2009-03-25 15:02:56
    Temat: Re: jaka kara za opóźniony wydruk raportu miesięcznego?
    Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nod pisze:

    > Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisała w wiadomości

    > kara jest za 1 miesiąc, bo tylko pierwszy miesiąc działalności
    > zapomniałem wydrukować, później drukowałem normalnie. 130zł to najniższy
    > mandat za to wykroczenie, nie wiem jaki jest maksymalny.
    > Myślę, że dużo większa będzie kara gdy sami dojdą do tego, że masz nie
    > wydrukowane, chyba lepiej się przyznać samemu - warto skonsultować z
    > księgową itp. może da sie to jakoś wyprostować odpowiednimi korektami
    > etc. unikając kary.

    poki co podrukowalam za cale 1,5 roku, bedziemy sie martwic na kontroli
    co z tym zrobic, celowow przeciez tego nie zrobilam... paranoja, zeby to
    sie jeszcze gdzies wpisywalo, a to po prostu ma byc wydrukowane, tym
    wieksza paranoja, bo przeciez rap. miesieczny mozna wydrukowac w
    dowolnym momencie, z dobowym inna bajka, natomiast te raporty czy je
    wydrukuje dzis, czy za rok beda takie same, data wydruku jedynie bedzie
    inna, no ale coz zyjemy w takim zabawnym kraju :(